Keto Morgenplatte med baconsalat

Ingredienser

Keto morgenplatte med baconsalat.
Opskrift til 2 serveringer.

  • 1 stk. pølse a 60 g.
  •  2 stk. æg
  •  30 g. bacon
  •  1 stk. tomat
  •  Evenutelt lidt feta ost.

Per serving

Kulhydrater:
Fedt:
Protein:
Kalorier:

Data for fødevarers næringsindhold er stillet til rådighed af, Fødevareinstituttet (DTU). frida.fooddata.dk.

Vi anbefaler ikke at du tæller kalorier – se hvorfor

Vejledning

1

Steg bacon stykkerne på panden. De færdige bacon stykker lægges på en tallerken.

2

Skær pølse i skiver, vask og hak tomat og salat mens bacon stykkerne steger.

3

Når bacon stykkerne er færdigstegt, lægges pølse stykkerne på panden og steges i Baconfedtet.
Pølsestykkerne steges de til de får en lækker skorpe.

4

Klæk de 2 æg og steg dem til spejlæg på panden.

5

Server morgenplatten, eventuelt drysset med feta.
Slut af med at krydre det hele med salt og pepper.

Variation

Morgenplatte med pølse, æg og baconsalat er et lækkert morgenmåltid der kan holde dig med energi i lang tid.  Indeholder 3g. kulhydrat & 2g. fiber.

Pernille Sommer

Food Blogger

Det bonden ikke kender, det spiser han ikke. Hvis byboerne vidste, hvad de spiser, ville de omgående blive bønder.

John Doe

Pernille Sommer

Mine favoritter
Sponsor

This is the heading

Opskrifter

Vi bruger cookies til at give dig den bedste online oplevelse. Ved at acceptere accepterer du brugen af ​​cookies i overensstemmelse med vores cookiepolitik.

Malcare WordPress Security