Italiensk keto tallerken

Ingredienser

Italiensk keto tallerken
Opskrift til 2 serveringer.

  • 200 g (425 ml) fresh mozzarella cheese
  • 200 g prosciutto, sliced
  • 2 (230 g) tomatoes
  • 80 ml olive oil
  • 10 green olives
  • salt and pepper

Ernæring

Ketogen low carb

Per serving

  • Net carbs: 4 % (8 g)
  • Fiber: 3 gFat: 76 % (68 g)
  • Protein: 20 % (40 g)
  • kcal: 811

Vi anbefaler ikke at du tæller kalorier – se hvorfor

Data for fødevarers næringsindhold er stillet til rådighed af, Fødevareinstituttet (DTU). frida.fooddata.dk.

Vejledning

1

Put tomatoes, prosciutto, cheese and olives on a plate. Serve with olive oil and season with salt and pepper to taste.

Italiensk keto tallerken – Variation

Swap out the prosciutto for another fatty Italian deli meat. Soppresata, coppa, or speck come to mind. What’s your favorite?

Pernille Sommer

Food Blogger

Det bonden ikke kender, det spiser han ikke. Hvis byboerne vidste, hvad de spiser, ville de omgående blive bønder.

John Doe

Pernille Sommer

Mine favoritter
Sponsor

This is the heading

Opskrifter

Vi bruger cookies til at give dig den bedste online oplevelse. Ved at acceptere accepterer du brugen af ​​cookies i overensstemmelse med vores cookiepolitik.

Malcare WordPress Security